woensdag 19 januari 2011






Lang lang geleden.

Hallo, Hier zijn we weer eens. We hebben een enorme tijd overgeslagen. En dat is natuurlijk niet omdat er niks gebeurd is. Maar andere redenen zoals mijn mama heeft het heel
erg druk altijd. Met mij gaat het super goed, ofja dat vind ik dan toch. Ik zit sinds een paar
maanden op voetbal bij brabantia. Eerst vond ik het lang duren van 8:45 tot 10:30 en soms liep het dan uit maar het was ook erg koud elke keer was het aan het vriezen en als ik mama dan zag wilde ik toch liever weer warm aankleden en naar huis. Maar de laatste keer had ik het reuze naar mijn zin en heb ik met mijn vriendjes een parteitje gespeeld... 1-1 . We hebben ook heel wat meegemaakt met bambam. Die is gejat zegt mama, en ik miste hem meteen heel erg. Elke keer wilde ik hem roepen, of een koekje geven en dan was hij er niet. Omdat mama dan elke keer moest huilen hebben we na 2 maandjes Brutus gekregen. Hij is wel veel kleiner maar ook hij is een vriend van me geworden. En dat maakt het voor mama ook een stuk makkelijker want hij houd mij ook lekker bezig. Mijn grote zus was pas jarig ze werd 7 maar volgens mij is ze nual 10 want we hebben haar verjaardag nual elk weekend gevierd ... :) ze word erg verwend. Maar ik vind die taart ook wel lekker dus ik vind het niet erg. Ze is nu alleen naar school, en dat vind ze leuk. Daarnet heb ik nog even lekker bij haar in bed tv gekeken toen we net wakker waren, dat doe ik het liefst. Ook mag ik al op de grote school overblijven met mama erbij en dan ga ik ook bij aïcha zitten, toch wel stoer zn grote zus. !!! In mei mag ik dan ook naar die school en ik kan al niet wachten lijkt mij erg leuk, elke keer als ik daar ben wil ik welal blijven maar dat mag nog niet zegt mama.. flauw vind ik dat maar ja ....
Zo nu verder kijken naar pieterpost..... !
Groetjes Bowen !

Geen opmerkingen: