maandag 28 januari 2008

Januari !










Zo hallo allemaal,
Ik wil even heel veel vertellen. Ik ben jarig geweest en 4 geworden. Het was erg leuk want we hadden een mooie taart met mijn naam. En echt vuurwerk erop. Er waren mensen gekomen taart eten, lekker gespeeld en natuuuuurlijk kadotjes gekregen. Een megamindypak, Bratzbarbi auto, een ring van oma, psvrugzak,knutselspulletjes,babrivrouw, en een prins, my little pony en my little pony spulletjes. Leuk allemaal dus. De maandag mocht ik voor het eerst naar school dat was nog spannender. Ik zit ij juf froukje in de klas maar die gaat weg en dan word het Juf Nienke. Ik heb veel vriendjes en vriendinnetjes en een jongen vind ik wel erg leuk.Mama heeft geregeld dat ik bij hem mag gaan spelen binnenkort :) . Hij is wel erg knap hoor. Mama kon me maar 2 dagen wegbrengen want ze moest weer geopereerd worden. Dus toen deed papa me naar schoolbrengen en dat vond ik ook wel leuk eigenlijk. Vond het wel zielig voor mama eigenlijk ze is nog steeds wel een beetje ziek. Verder ben ik weer naar streetdance geweest dus dat vind ik erg leuk. Mijn broertje word steeds groter en hij rijd op zijn.. of mijn vroeger dan Winni The Pooh autotje... kan ie zelf vind ik zo knap. Ik duw hem dan weg en dan rijd ie zo naar me toe. Ook in het weekend zitten we met zn allen op Papa en Mama hun bed en dan doet Bowen echt gek word ie helemaal actief en kruipt achter me aan en dan gaat ie om me lachen . Een keertje lag hij naast me op de bank helemaal te knuffelen. En ik doe hem graag in bad ik vind zn broertje toch wel leuker als een pop. Ik mag hem wassen van mama en dat vind hij ook al leuk. Verder heb ik van mama een k3 prinsessen jurk gekregen voor carnaval en Bowen gaat als bumba met een echte bumba muts ! Word wel heel leuk want vrijdag is het op school, zaterdag de stoet, zondag psv kindercarnaval en maandag op het plein hier in de buurt voor kinderen en dat zijn mijn neefjes Thomas en Wesley er ook.
Nou dat was het wel zn beetje, we zijn nog naar 2 feestjes geweest ook was ik bijna vergeten. Bowen zijn vriendje Rafa werd 1 jaar en hij zag er heel deftig uit en mocht met zijn handjes taart eten. Hij is net zo grappig als mijn broertje. En Aemilia dat is Bowen zijn vriendinnetje werd ook 1 en daar mocht ik koekjes versieren en knutselen en kreeg ik ook nog een mooie bloem ballon van eric. Het was erg gezellig daar.
En... ik heb vandaag een prikje gehad en ik was heeel stoer zei mam want ik heb niet gehuild ookal vond ik het een beetje eng.
Ik ga nu echt stoppen want Mama zegt dat ik teveel klets :)
Kusje van Aïcha en ook van Bowen

Geen opmerkingen: