woensdag 6 juni 2007

Grote ik !






Zo hier ben ik dan weer,
Ik wilde even vertellen dat ik al heel veel heb meegemaakt en heel veel mensen heb gezien afgelopen weken. Maar omdat het zoveel is ga ik het niet allemaal meer vertellen.
Ik wil wel vertellen dat ik met aïcha naar school ben geweest. Ze mocht natuurlijk mij even showen en het was heel leuk. Ze gingen liedjes zingen voor mij en mijn zus en we mochten trakteren. Aïcha is geloof ik erg blij met mij want telkens als ik ze niet zoveel heb gezien omdat ik dan heb geslapen komt ze naar me toe om me te knuffelen of kussen of te zeggen dat ze me lief vind. Ik vind haar ook lief maar als ik probeer te praten gebeurt er alleen .. ajjhhh. Ik mag ook bij aïcha in bed liggen als mama verhaaltjes voorleest. Ik heb geen idee waar het overgaat maar het klinkt meestal wel erg leuk. Gisteren ben ik naar het .. uhm moeilijk woord alarm. Consultatiebureau geweest. Daar deden ze mij meten en wegen . Ik weeg nu 4950 gram en ben bijna 57 cm. Grote jongen dus ik groei echt wel snel. Toen ging die mevrouw mij nog even in mijn blootje bekijken , zeker weet tenen tellen beetje gek want dat heeft de dokter toch al gedaan. Dus ja weer was ik in orde. Wisten wij al lang. Verder ga ik elke dag ver wandelen met mijn zus en mama. En heel soms loopt Papa dan ook een stukje mee. Dat is wel gezellig dan gaan we naar een grasveld en daar staat dan een gek ding en dan gaat mijn zus daarop spelen. Ik vind het trouwen wel erg warm de laatste dagen maar Papa en Mama doen me gelukkig ni teveel kleren aan dus het is wel te doen zo.
Ook nog erg nieuws mijn zus Aïcha krijgt waterpokken ze heeft nual rode bultjes en dus zal ze morgen wel helemaal onder de blaasjes staan. Arme zus. Mischien kunnen we dan samen huilen wie weet helpt dat.
Veel liefs Bowen !

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke site van jou en je zusje en je vertelt t allemaal mooi hoor
Dikke kussen van je tantes uit den helder en knuffels ook

Cindy zei

Hallo Bowen,
we zijn nog niet bij je op bezoek geweest maar zal binnen kort je mama en papa is even bellen om volgend weekend langs te komen.
hele dikke kus en dus tot snel
Cindy, Elles en Björn